FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

Etiketler

Ninelerpornohikayesi Kayinbabami. Yarragi Doyurdu Beni Sekshika Ye Masaj Yaparken Sikis Hikayesi Evde Kimse Yokmu. Azeri Porno Kayinpeder Sikishikaye Dulkaynana Ile Zenci Sikis Hika Koylu Annemi Siktim Anne Abla Teyze Baldiz Yenge Tarlada Sex Hikaye Annekizsexhikaye Hayvanlarla Sikisen Kizlarin Hikayesi Yengeminami Evde Kimse Yokmu Kapali Kadin Sikisi Evde Kimse Yokmu Kapali Kadin Porno Annemsikishikayesi Sexhkaye Sisman Evde Kimse Yok Anal Sikisi Izle Evdekimseyokseksx Evde Kimse Yokmu Kapali Kadin Pornosu Evde Kimse Yokmu Yasli Kadin Gotden Evde Kimse Yokmu P**** Izle Evde Kimse Yoksijis Gorumce Lez Takma Sex Hikayeleri Lez Takma Sex Hikayeleri Kaynatamla Srx Evde Kimse Yok Sex Ve P**** Filmi Evcilik Oynarken Seks Hikaye Yerlisexhikayesi Yenikaynanasikishikayesi Evde Kimse Yokmu Turk Porno Evde Yokmu Kimse Kizlik Porno Acemi50 Sex Hikaye Damadina Siktiren Kaynana Hikayesi Kaynim Kocamdan Iyi Sikiyor Yutufdan Seks Izlet Sexsshikayeler Evimporno Yirtik Pijama Seks Hikaye Serisi Tarladaseex Kaynim Beni Tarlada Kayinpedersikishikayesi Resimlisexs Tiravestiikaye Buyuk Yarak Evde Kimse Yokmu Sisman Anne Evde Kimse Yok Sikisi Izle Yengemletarlada Masaj Sexs Evde Kimse Yok Evliablamitarlada Hamile Gengeye Tecavuz Hikayeleri Kaynimin Esorfmanindan Gozuken Kalin Buyuk Yarak Kaynanakayinbabaseks Evde.kimse.yok.tombul.kadin.sikisiyor Benimsimde Gedek Gecesi Evde.kimse.yok.patlican.sokan.kiz Annemsexs Hikaye Evde Kimse Yokmu Porno Izle.com Evde Kimse Yokmu Hizmetci Porno 70likbayanpornosu Babamlasikistik Zenci Cuckold Sikis Hikayeleri Dedemkocamoldu Sexspornohikayesi Koydesekshikayem Babasikishikayel Kaynatam Kokledi Kaynana Sikidi Rrsimli Zencisikishikayesi Kayinbabambenisikti Evde Kimse Yok Sex P**** Filmi Evde Kimse Yokmu Seks Ve P**** Filmi Abi Dedigim Adama Amumu Siktirdim Hikayesi Yasli Yasliadamsexhikayeleri Evde Kimse Yokmu Degisik Porno Porno Sikis Evdekiler Kimse Yok Ilksikilme Sisko Kadin Porno Evde Kimseyok Kucuk Baldz Sekshikayesi Sola Sikis Evde Kimse Yokmu

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ben 14 yas erkeyım.hemen gıreyım.ust katta oturuyordu.bugune kadasr hep o gouslerı ılgımı cektı.hep dokunmak ıstdım.arada bızım balkona gelıp asagı ya dogru bakarken domelıyordu.bende camın arkasından gozlerımı kırpmadan ızlıyordum.bırgun yıne domeldı.artık yanına gıttım.napıyorsun hesabı ..daha sonra obur tarafına gecerken domelmıs gotune sıkımı surttum.oh.cok guzeldı.daha sonra yıne surterken ıyıce yapıstım dayadım sıkımı gotune.ve bastırdım.arada bır oynattırıyordum.omuzlarından tutup kendıme cektım ve gouslerını tuttum.hayla gote dayıyordum .sonra egıldı benım sıkımı tuttu.sıktı.ve yalamay
Selam Hakan ben 34 yaşındayım.hemen konuya geçmek istiyorum 4 ay önce olan anımı anlatmak istiyorum. İstanbul esenlerden akşam 9.otobüse bineceğim Ağustos ayı idi hava çok sıcaktı geç saat olduğu için 8.9 kişi vardı otobüste bense arka kısma oturmayı seviyorum. 10 dakika vardı otobüsün kalkmasına aşağıya indim sigara içmek için bir yaşlı bayan geldi elinde çantası otobüse binecekti kalkmak üzereydi otobüs bende binmek için sigaramı attım ve bayanın çantası ağırdı bana gülümseyerek yardım etmemi istedi bende yardım ettim arka tarafa doğru gittiğimde bayanda peşimden geldi ve yanıma oturdu bu a
Ben 18 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim.size başımdan 2 gün önce geçen bi olayı anlatmak istiyorum.bizim alt komşu karılı kocalı çalışıyolar.kızınada annem bakıyo.ben eve geldiğimde annem ben anneme gidiyorum 3 4 saate kadar gelirim dedi.bende tmm dedim.o sırada tam annem çıkacakken gizem geldi.7 yaşında birinci sınıf öğrencisi.annem gitti bende gizemle yanlız kaldım.hep onu sikmek istiyodum.kılsız amını bacaklarını düşünmek benim hep 31 çekme nedenimdir.sonunda bu bi fırsattı.neyse ben şortumu giydim ve gel gizem üstünü değiştirelim dedim.sonra gizemin üstünü soymaya başladım sikim kalk
Sex Ateşi ile Yaz Ateşi Uzun zamandır yalnızdım.Son sevgilimden ayrılalı epey olmuştu.Bu arada eski sevgilim asude ile yeniden görüşmeye başlamıştım.Ama bu görüşmeler dostça ve telefonla yapılan görüşmelerdi...Çünkü asude evlenmiş ve kendine bir yuva kurmuştu.Onunla tekrar görüşmemiz kardeşinin bir hastalığı dolayısıyla olmuş,aramızda dostça bir muhabbet başlamıştı.Ara ara haberleşip konuşuyor,dertleşiyor laf aralarında da birbirimize duyduğumuz özlemle ilgili imalarda bulunuyorduk.Ama ikimizde bunun üstünü çabucak örtüp duygularımızı bastırıyor,konuyu kapatıyorduk. Bir gece onu çok d
Selam ben almanyadan yilmaz. 27 yasindayim ve bu yasa kadar hic bir erkekle iliskim olmadi. Taki iki gün öncesine kadar. Aslinda herzaman denemek istedim ama bir türlü kendime yediremedim bide tabiki cevrenin etkisi var. Zaten benim gibi olanlarinda sorunu budur sanirim. Almanyada sexshop lar vardir oraya gider bir kabineye girer ve bir gay filmi izler 31 cekerdim. Yine böyle bir gün almanyanin baska bir sehrinde bir sexshopa girdim ve bir kabineye girdim. Orasi daha modern ve daha büyükü. Oturdum ve bir gay filmi actim seyrediyordum. Birden birsey dikkatimi cekti ve kabinede diger bir kabin
Merhaba. kendı kendıme bı bayanın boyle sıtelerde neişi olur diyorum ama yazıyorum işte.. gecen hafta kocam bi iş gezısıne gıttı...bende yanlızdım ..alısverıse cıktım bi alısverıs merkezınde neredeyse her gırdıgım magazadan bişiler aldı taaki o magazaya gırene kadar... magazada 2 adam vardı bu magazada bayaz esya magazasıydı.. bende bi ütü alacaktm..sectım begendım ama adamın bacaklarıma bakısınıda goruyor ve içim fena oluyordu(kocamda yok ohhh !! ) benden baska kımse yoktu magazada..en sonunda alıyım dedım ve kasaya gıttık..kredı kartımı verdım ama adam bana limiti dolmus dedi..bende sastım k
MRB. BEN BAŞIMDAN 2 AYEVVEL GEÇEN BİR OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM (TATMAMİYLE YAŞANAN GERÇEK BİROLAY).... BEN ÜNÜVERSİTE FARKLI BİR ŞEHİRDE OKUYORUM VE BU VESİLE İLE KENDİMEBURDA BİR EV TUTMUŞUM. BENİM HEMEN BİR ÜST SINIFIMDA SELMA DİYE BİR KIZ VAR AMANE KIZ:) VE BEN BİRİNCİ SINIFTAN BERİ BU KIZLA BİŞEYELER YAŞAMAK sikisİSTİYODUM TAKİ2AY EVEL BİRGÜN BEN KANTİNDE OTURKEN YANIMA GELİP BİR YARDIM KAMPANYASIDÜZENLEDİĞİNİ VE BENDENDE BİRŞEYLER İSTEDİ BENDE ŞUAN AZ PARAM OLDUĞUNU EĞERİSTERSE BANKADAN ÇEKEBİLECEĞİMİ SÖYLEDİM OLMAZ DESEDE BU FIRSATI KAÇIRIRMIYIMNEYSE OKUL ÇIKIŞI BULUŞTUK VE BANKAYA DOĞRU
Dantel tanga külodu giyiyorum. Siyah tanga külodun kenarlarından kalçalarım loş ışıkta ay gibi parlıyorlar. Başımı çevirerek aynadan onları seyrediyor, bir kadının kalçalarını okuşar gibi kendi kalçalarımı okşuyorum., hafif yan dönüp tekrar tam arkamı dönüyor, değişik pozisyonlarda onları seyrediyorum. Dik durarark hafifçe kalçalarımı geriye çıkartıyor veya eğilere bacak aramdan seyrediyorum. Elerim üzerine domalıyor, belimi çukurlaştırıp kalçalarımı havaya kaldırarak tekrar seyrediyorum.Sonra dantel sütyeni giyiyorum. İçlerine yumuşak, mis gibi am kokan pamuklu donları düzgünce katlayarak koy
Bu hikaye tamamiyle gerçektir.ben melek 19 yaşındayım. bi gün odamda oturuyordum porno izliyodum yawaş yawaş tahrik olmaya başlamıştım ewde kimse yoktu saat 11:30 ciwarıydı köpeğim yatağımdaydı bende yanındaydım sonra aklıma köpeğim fifiyle ilişkiye girmek geldi bu zamana kadar hiç ilişkiye girmemiştim. sonra fifinin sikini awuçladım soyundum fifinin sikini bi öne bi arkaya 31 pozisyonunda sikini kaldırdım. sonra dizlerimin üstüne domaldım fifiyide arkama çıkardım o zaten azmıştı we beni sikmeye başladı daha sonra azıma aldım fifi boşalmıştı sonra aniden zil çaldığını farkettim üzarime hemen
|slm ben cemal size yeni olmış bi anımı anlatıcam kendimi anlatmıcam direk konuya giriyorum............ benim sinem adında bi arkadaşım vardı yaşı 19 üni ye gidiyor ben ise 18 yaşındayım bunula sık görüşüyoruz ve arkadaşız hatta ondan hoşlanıyorum bile ama bunu ona sölemedim neyse bir akşam bizim evde kimse yoktu biz o ve arkadaşlarıyla devamlı okey oynarız yine aklıma geldi ve aradım gelin okry oynarız dedim oda ben gelirim dedi arkadaşlar sonra gelicek dedi ben ok dedim neyse 10 dakka sonra geldi(gelene kadar porno izledim uydu da) evde ikimizdik onu istiyordum bu akşam benim olmalıydı soh
Hikayemi size söyle ozetleyebılrm birgun nısantasında bı kafede otururken karsı masama bı bayan geldı o gelır gelmez aklım onun ayaklarında kaldı mını straplez elbısesı ınsanları yeterınce tahrrık edıyodu ve bnded bunun buyusune kapılmısken ayaklarına baktıgımı farkettı... kesişmemizden belli bı sure sonra cantasından bı sıgara cıkarıp bana ateşin varmı der gibi baktı o anda cakmak bulamadım ve masasındakı yanan mumu gordum ve yanına gıdıp sıgaranızı yakabılrmıyım dıye sordum bana neden dedı o neden dedıgınde oylece kalmıstım bısı dıyemıyordum.. tam o sırada utandıgımı farketmıs olucak kı bana
18`lik Lolita Adım Selin. Daha 16 yaşında, ince uzun boylu yeni ergenleşmeye başlayan bir kızdım. Okullar yaz tatilindeydi ve evdekiler tatile çıkmış evde üvey abimle ben kalıyordum. Öğleye doğru yeni yeni uyanmaya başlamış, yatakta sağ sola dönüp duruyodum. Üstümde bustiyer tarzı göğüslerimin altında biten bir tişört, altımda hemen kalçalarımın altında biten, pempe, sadece yatarken giymeye cesaret edebildiğim bir etek onun altında beyaz külodum vardı. Sırtüstü yatıyodum. Bir tıkırtı duydum. Odaya üvey abim Nihat girmişti. Uyuyormuş numarası yaptım, odadan birşey alıp çıkacaktı ki gözle
iç mimarım, her parti işten sonra tatil yaparım. Bu defa evde pineklemeye kararverdim. öğleye doğru kendime bir cin+tonik koydum ve dvd porno filim koyup seyretmeye başladım. hiç görmediğim temizlikçi temizliğe başlamış ve bana kahve yapıp getirmiş, sağol gel otur dedim. oturdu. yahu cemil efendi senin neyin olur dedim -*kocam olur peki senden epey yaşlı nasıl oluyor.. ne bilem köylük yerde öksüz ve yetim büyüdüm verelim bu adama bunu besler dediler, verdiler ama kim kimi besliyo anlayamadım. hergün temizliğe gitmekten usandım. çoçuk varmı dedimnasıl olsunki herif hep kırk yılda bir kalkıyo o
Selamlar ben Ankara`da oturan 25 yaşında bir gencim size 3 yıl önce başımdan geçen bu çok tatlı anımı anlatmak istiyorum.7 yıl önce üniversiteyi kazanmış okumak için Ankara`ya gelmiştim.Üniversiteyi bitirdikten sonra Ankara`da yaşamaya karar verdim. Temelli taşınmadan önce son bi kez köyüne gel dediydi babam. Ben de öyle yaptım. 3 yıl önce Temmuzun ortasında son olarak köyüme döndüm. Babamlar yeni yaptırdıkları eve taşınmış çiftlik kulübesi de anneanneme kalmıştı. Geldiğim gece yemekler yendi şarkılar söylendi. iyice geç olduğunda babam "senin odanın badanası daha bitmedi sen en iyisi annea
Babam Hasan, beni çıplak şekilde görmekten çok hoşlanır aynı şekilde bende evde çıplak dolaşmaktan çok hoşlanırım. İki hafta kadar önce bana dört arkadaşının geleceğini ve benim onların yanında da çıplak dolaşmamı istedi. Elbette bundan bende çok hoşlanırım. Misafirlerimizin geleceği gün üzerime yarım bir tişört, kısa ve dar bir mini etek ve yüksek topuklu ayakkabılardan başka hiçbir şey giymedim. Babam, mükemmel göründüğümü söyledi. Babam beni kısa eteklerle görmekten çok hoşlanır çünkü bu şekilde oturduğumda amımı görür. Böyle olunca kendimi bir orospu gibi hissederim ve bu beni iyice azd
Ben su an 17 yasındayım bu olay 1 hafta önce oldu ben teyzemlere gitmiştim o gün teyzemle eniştemde carsıya gidecekmiş biz füsunla(teyzemin kızı 15 yasında) yalnız kalacaktık onlarda da bilgisayar vardı teyzemler siz bilgisayar oynayın biz 2-3 saat sonra geliriz dedi tabi benim aklıma direk füsunu sikmek geldi işte olum dedim tam zamanı teyzemler gitti biz füsunla internete giriyorduk füsun bilgisayara ben füsuna bakıyordum ona bakarken benim alet kalktı ben wc ye gidiyorum diyerek ayrıldım ve wc de 31 çektim yeniden içeri geldim füsun bana wc nin deliğinden baktığını söyledi neden dedim zaten
Merhaba ben Tülin 24 yaşındayım ünü öğrencisiyim sizinle paylamak istediğim hikaye tamamen doğru ve yaşanmış bir olaydır. Bizim Antalya sidede yazlığımız var ve har yaz oraya gideriz 15 günlüğüne, bizim evin hemen yakınında bir market var ve bu marketi işleten 30 yaşlarında bir bayan daha önce aerobik hocalığı yaptığı için ve sporla ilgilendiği için fiziği çok düzgün ve güzel ama fazla sohbeti sevmeyen birisi yazları çok sıcak olduğu için pek dışarıya çıkmıyorum gündüzleri, ağustos ayında çok sıcak olan bir günde evde oturuyordum canım kola içmek istedi baktım evde yok markete gittiğimde marke
|merhaba ben ibrahim 22 yaşında yakışıklı bir gencim bundan 1 ay önce kız arkadaşımla gezmek amacıyla dışarıya çıktık. daha sonra cafeterya ve diskoya gittik. o arada barmen ne alırsınız diye sorduğunda ben votka alim dedim bahar ise bir bardak bira ile yetinmek istedi ve cebimde bulunan viegra ilacını colasını içine attım. 1-2 saat sonra bana otele gitmek istediğini ve benimle sevişmek istediğini söyledi.daha sonra fırsattan istifade ederek hemen evlerini aradık ve evlerinde kimse yok idi dahaa sonra tekrar baharın evlerine girdik. içeri girer girmez baharın arkasına yapıştım ve o güzelim dik
Parkın adı değişti selam ben adanadan ertac .178 boyunda , bugday ten.atletik bir vucuda sihip yakışıklı sayılacak bir erkeğim. Bu siteye yazmaya başladıktan sonra mailler gelmeye başladı. Bunlardan bir tanesi bir çiften geldi.Kendileride 3. bir grup arkadaşı arıyorlarmış ve mahremiyete önem veriyorlarmış bana telefon numaralarını bırakatılar ve bende onları aradım .mailin doğruluğuna inanmadım ama yinedee aradım fakat telefon doğru ve karşımdakilerinde cidli olduğunu görünce tanışma için adres istedim . onlarda atatğrk parkı dediler.bende kabul ettim ve atatürk parkının girişinde
|iyi günler ben ümit 18 yaşındayım ve internete çalışıyorum.ve seks için azdıkça azıyordum.bi sabah interneti açtım temizlikyaparken bir kız geldi.çok şaşırdım sabah sabah birisi geldi vede kızdı belli liseli bir kıyafet vardı üstünde belli okuldan kaçmış ama şaşırdım tek başına vede bi kız neyse makinaya oturdu bende temizliğe devam ederken onun masına geldim ve masasını silmeye başlarken gözüm çarptı göüslerine sütyen yoktu masayı silerken porno sitesine girdi ve bende iice delirmiştim eli sikim pantolunmdan çıkacakgibiydi malum hiç yaşamamıştım o bunu farketti ben masa silmeyi bırakıp eli
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye