FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

Etiketler

Sisman Annem Ensest Hikaye Pprnohikayeler Wwwanalporno.com Evde Kimse Yok Sex Filmi Evde Kimse Yok Mu Seks Filmleri Kaynasekshikayesi Travesti Fesimlleri Amcamannemisikti Kaynanasini Hamile Birakan Hikayeler Yataktasekshiksyeleri Sikilenamcik Kimse Yok Evde Seks Filmi Kimse Yok Mu Evde Seks Filmi Kaynana Damat Sex Hikayeler En Yenierotik Hikaye Porno Evde Kimseyokmu Evde Kimseyokmu Sex Pornulari Cucekizpornosu Hala Yegen Pornosu Annesikishikayesi Kolgibi Yarakla Sikis Hikayeleri Hayvanpornpsu Nineler Seks Hikayeleri Resimlisekspornohikaye Sismanporno Evde Kimseyok Karimsikishikaye Ev Kimse Yok Baldiz Sakarya Sado Mazoescort Evde Kimse Yok Mu Dede Torun Pornolar Evde Kimse Yok Arap Evde Kimse Yokmu Travesti Gay Porno Sisman Anne Evde Kimse Yok Sikis Koca Gotlu Yasli Evde Kimse Yok Sikisi Izle Gelinsikishikayeler Kayinco Karisi Seks Hikayesi Gelin Kayinbaba Sexhikayeleri Karavanda Sexhiksyeleri Seks Hikayeler Cemal Ayfer Kopeklesikisenhikayesi Hastaligim Enset Hikaye Http://www.sexhikayebul.club/sex_hikayeleri_anne_teyze_yenge_hala_abla.xhtml Ensest Sisman Hikayeler Enteste Hikayeler Dede Xnxxesekle Tirende Sex Hikayesi Resimli Turbanli Eslerini Sikistirenlerin Sikis Hikayeleri Ulasimaraclari Sex Hikaye Evdekimse Yoksikis Kaynim Tarlada Tecavuz Etti Zorla Yengekayinsekshikayesi Amcasekshikayesi Milforosbu Uyluk Ensesthikayeler Cobanla Seks Hikaye Resimli 13 Luk Siktim Kayinconun Karisiyla Seks Hikaye Sikis Evde Kimse Yok Zenci Sikiselimmi Oku Anenem Hemsire Gece Noberegitti Abim Daylm Anenm Seks Hikatesi Travestiseksanilari Geliniyle Yatan Kayinbabanin Sex Hikayesini Oku Haci Babam Sikti Hikayeleri Kayin Babalarina Sukilenlerin Porno Hikayeleri Bedava Oku Sikmehikayeresimli Pornahikeyesi Yasli Evde Kimse Yok Damda Sex Sisgo Evde Kimse Yokmu Porno Gelinkaynanalezhikaye Babaannesikis Hikayesi Babanneporna Oglumdanhamilekaldim Bayanhik Koydeensesthikaye Otobus Seks Hikaye Kocamin Yaninda

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Slm ben konyadan arda 1,75 boyunda hafif sarısın 24 yasında biriyim her neyse hikayeme geçim konyada popüler bir alışveriş merkezinde çalışıyorum malum çok yoğun oldugundan bende cok yoruluyorum yine böyle yorucu günün akşamında eve kendimi zor atmıştım aksam saat 7 civarlarydı ve karnım zil çalıyodu hemen pizzacımı arayıp pizza ve kola siparişi verdim sonra rahatlamak için dusa girdm odaya gecip tv ye bakarak cekyata uzandm kapının çalmasıyla irkildim sanırım bizim pizzacı Ahmet gelmişti kapıyı actıgımda gözlerime inanamadım karşımda çok güsel tanımadığım bi kıs vardı ama çok tedirgindi sanır
Bir gece aniden otobüsten indikten sonra yola koyulmuştum, karşıdan altı yedi tane genç erkek geliyordu, biraz irkildim ama önemsemedim ama korktuuğm başıma geldi bir anda çevremi sardılar. Paramı verdim, cebimi de çıkartmaya çalışırken arkamdaan birisi eteğimi kaldırdı, o anda kaçmaya yaltendim ama yakalayıp iki partman arasında eteğimi zorla çekşştirip kilodumu kopartmaya çalşıyorlardı ben ise avazım çıktığı kadar bağırırken birden birinin elinde parçalamış kilodmu gördüm. biri kollarımdan tutarken diğeeri avuçluyordu.biri ibr bacağımdan tuttu bir biri bacağımdan korkudan titrerken
Slm ben antalyadan selin size çıktığım çocukla ilgili yaşadığımız bir anıyı anlatıcam.biz onunla adı ali her buluştuğumuzda küçük küçük elleşirdik bi gün buluşmadan önce telefonla konuşurken seni çok istiyorum dedi ben korkmuştum ama buluştuk snra kimsenn görmiceği biyere gtmk istedi gittik bi kaç muhabbetten sonra yanıma yaklaştı ben kaçtıkça o geliyordu en sonunda ellerimi tuttu dudaklarıma yapıştı nefesim kesiliyordu ellerimi tutup yarağıyla oynayarak beni tahrik ediyordu bana amınla oynicam dedi prmak atıcam ddi istemedim kaçmaya çalştm ama burda olmaz hadi bize gidelm dedi mecbur gittik e
Merhaba ben enes 24 yaşında sexdelisiyim bu 2.hikayem tamamen gercek. Bizim evin az ilerisinde 47-50 yaş cikarı bir almanyalı kadın var,her altı ayda bir yalnız gelir,sonra ceker gider,ben ona teyze derim bir gün evden dışarı cıkmışken balkonda gördüm oğlum perdeleri yıkadımda takamıyorum boyum yetmiyor sen bi zahmet takabilirmisin dedi,tamam takarım teyze dedim,perdelerini taktım cok teşekkür edip allah karına kavuştursun dedi,ha bu arada ben 3aylık evliyim eşim yurtdışında nasip olursa benide alıcak,ben evden cıktım,aklımda hiçbir kötülük yoktu,aradan 2gün geçmişti,bizimkiler dayımlara if
Ben Koray ve 24 yaşındayım ve hikayemi İstanbuldan yalnız kaldığım evimden yazıyorum. Amcamın kızı Didemle başımdan geçen müthiş şikişi dinlemek için bekleyin. Amcamın kızı Didem 26 yaşında ve evli bir çocugu olan tam bi orospudur. Ona olan ilgim daha çocukluk yaşlarında başlamıştı. Amcamlara her gidişimizde banyolarına girer çocuk olmama rağmen onun elbiseleri koklardım. İlk boşalmam zaten 13 yaşında olmuştu. Ben tam bi göğüs manyağıyımdır. Yoldan geçen kadınların göğüslerine bakar hep iç çekerim. Amcamın kızındada bi göğüs vardı ki sanki şambaba tatlısı yemede yanında yat derecesinde. Neyse
Masözün yaptıkları Gittiğim güzellik salonunda ayda 1 kez komple ağda yaptırıdım. Lez ilişkiye meyilli olduğumdan da hep ağdadan sonra bayanın beni okşamaya teşebbüs etmesini hayal ederdim. Ama bu pek olmazdı. Birgün ağdaya yeni bir kız gelmişti. 18-19 yaşlarındaydı . Bacaklarımı koltuk altlarımı ve en son amımı güzelce ağda yaptı. Sir ağdanın sırrı ağda sonrası bebe yağını iyice yedirmektir dedi. Bacaklarımın altından başlayıp yukarı doğru yağlamaya başladı. Önünü senmi yağlarsın dedi. bende hiç elimi bulaştırmayım sen devam et dedim. Kalçamın arkasından bacak arama arkadan yağ sürme
Ahmet abi sikini serbest bırakarak ellerimin arasına verdi.Sikinin sıcaklığı avuçlarımı yakıyordu.Ahmet abi istersen ağzına ala bilirsin deyince çekinerek eyilip başına dilimle daireler çizip ağzıma aldım.Ahmet abi kafamı bastırarak boğazıma iyice almamı sağlıyordu.Yalamalarım Ahmet abiyi boşaltmanın ucuna getirdiğini sakın çkarma onlara sana ilaç gibi gelecek yut onları deyip ağzımın içine sıvılarını boşalttı.Sıvıların sıcaklığı gırtlağımı yakar vaziyette yutmaya çalışarak ağzımda küçültmeden yalamaya devam ettim sertliğini kaybetmeden ağzımı sikmeyedevam ediyordu.Bana seni sike bilirmiyim
Ben murat İstanbulda beyoğlunda hayrettin isimli bir arkadaşım vardı.Karşı komşumuzdu.Hergün annesi işe gittikden sonra başka bir arkadaşım pijamaları ile hayrettinin evine giriyor yarım saat sonra çıkıyordu.Ne oluyodu hergün çok merak ettim.Bir gün gizli kamerayı misafir olarak gittiğim hayrettinin evine koydum.Hayrettinin annesi işe gider gitmez bende evden ayrıldım.Tabi kısa süre sonra diğer arkadaşım eve geldi. O gittikten sonra ben hayrettinlere gidip bir fırsatını bularak kamerayı aldım. Görüntüleri izlediğimde şok oldum.Hayrettin mavi donu ile kapıyı açıyor ve eve giren arkadaşım yırtar
Sekreterimle Zevkli Anlar sevgili sex hikayesi okuyucuları halen yaşanmakta olan ve büyük zevk alarak yaşadığım anılarımı sizlerle paylaşıcam . umarın benim aldığım zevkleri sizlerde okurken tadarsınız. işyerime yeni elemanlar alacaktım ilan verdik gelenler arasından iki kişi alınacaktı . bir tanesi üniversite mezunu çıtır mükemmel bir bayan 28 yaşında sarışın onu kabul ettik. ikinci si ise modern tesettürlü o da çok güzel alımlı bir bayan 32 yaşında dulmuş şartlarımızı konuştuk kabul ettiler ve hafta başı işe başladılar .1 hafta işi kavrama tanışma gibi geçti hangisini özel sekreteri
Ne Olduğunu Anlamadım mrb dostlar ben gay değilim yada öyle düşünüyorum yada olmak üzereyim nebilim şlte yaw başımdan geçen olayı hattaiki olay var ikisini de anlatim ilkinden bailıyorum lise yıllarında lise son sınıfta recep adında çok samimi bi arkadaşım vardı recep zaten mahalledende arkadaşımdı çok iyi anlaşırdık receple salam dosttuk ailem hafta sonları bolu ya gider babamım boluda yazlığı var ama o kışlarıda kullnıyo aklı estiği zaman gidiyo neyse ben bi hafta son u boluya gitmedim pazar günü gezeriz eyleniriz burda diye hesap etmiştim cuma günü okuldan çıktık eve geldik üzerimi d
Bundan 7 yıl önceydi.Halamın kızı sevgi memleketten bize gelmişti. Sevgiyle kısa zamanda birbirimizle kaynaştık oda çok cana yakın bir kızdı. Günler geçtikçe samimiyetliğimiz artıyor. O zamanlar benden Atilla Taşın çömelek kasetini almamı söyledi bende tamam dedim beni sarılarak öptü. Bende dershaneden sonra kaseti aldım ve eve gittim kaseti verdim bana öyle bir sarıldı ki benim ufaklık hemen kalktı oda bana bakarak öptü ve güldü sanırım anladı. Akşam olunca yanıma geldi bende ders çalışıyordum müsaitsen girebilirmiyim tabii buyrun dedim. Sevgi benim yanıma oturdu ve konuşmaya başladık. Kı
Ergenlik dönemimim kahramanı bir Gülten ablam vardı. Sonra o evlendi boşandı tekrar evlendi ve kocasının memleketine gitti ama yine de mutluluğu bulamadı. Bayramın ilk günü Gültenin ailesine bayramlaşmaya gittim niyetim Ahmet amca ve karısı ceren teyze ile bayramlaşmaktı (beni çocukları gibi severler). Evlerine vardığımda beni çok şaşırtan bir olay oldu çünkü gençlik kahramanım beni kapıda karşılamıştı. 7 Senedir görmediğim Gülten abla karşımdaydı. Şaşkınlıkla ve sevinçle merhabalaştık. Beni içeri davet etti. İçeri girdiğimde evde kimse yoktu. Ahmet amcalar bayramın ilk günü köylerine gitmiş G
Ben muhasebeciyim Bundan iki sene önce iş yerime müşterinin yanında yeni çalışmaya başlayan bayan evrak getirmek üzere büroya geldi, geldi ki sormayın, büroda 3 erkektik hepimizin ağzı açık kalmıştı Bu kadar güzellik bir kızda toplanamazdı Kısa Sarı Saçları Gözlerinde ki ışıltı ve tabiki muhteşem fiziği ile gözleri kamaştırıyordu. Neyse konuya gelelim bizim büroda erkekler arasında ortaya çıkan rekabet (kızı tavlamak için) belirgin hale gelmişti ben bu rekabete katılmıyordum çünkü ben diğerleri kadar yakışıklı bir kişi değilim. kız her gün evrak getirip duruyordu tabi ben nasıls
Merhaba, benim adim hulya, ben Avustralyada yasayan 18 yasinda bir bayanim. bu siteyi buldugumda cok heyecanlandim, ve her hikayeyi okurken bacak aramin islandigini hissettim. ve bende size basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum. Ben her zaman kopekleri cok severdim, ve babama yillardir yalvariyorum bir kopek al diye, ve sonunda bir kac ay once dana bulldog aldi, cok tatli bir kopekti. cinsine gore baya buyuktu onun icin adini kocaman koymustum, ama aklima daha sonra olacaklar hic gelmemisti. kopek hep yanima gelir sikini bacaklarima surerdi, bacaklarima surtunup dururdu ve bundan da cok
BEN YAŞADIGIM BİR OLAYI SİZLE PAYLAŞICAM.BİR HAFTA SONU EVDE OTURUYORDUM SONRA APARTMANIN KAPISINA Bİ KAMYON YANAŞTI BU BENİM KARŞI DAİREYE YENİ KİRACILAR TAŞINACAKLARDI ONLAR OLMALIYDI VE NİTEKİM TAHMİNİM DOGRU CIKMIŞTI.2 ÇİFT YUKARI CIKTILAR TAŞINACAKLARI DAİRENİN KAPISINI ACTILAR İÇERİ GİRDİLER BENDE ONLARA HOŞGELDİNİZ DEDİM BUYURUN EŞYALAR TAŞINANA KADAR BURDA OTURUN DEYİP EVİME DAVET ETTİM TEKLİFİMİ KABUL ETTİLER VE İÇERİ GİRDİLER.TANIŞTIK ERKEK MEHMET BAYAN İSE EDA İSMİNDE COK TATLI VE SEXİ BİR BAYANDI VE BENİ COK ETKİLEMİŞTİ GÖZLERİMİ ONDAN BİR TÜRLÜ ALAMIYORDUM.BEN ONLARA KAHVE İKRAM E
Kız arkadaşımın deneyimleri.... Merhaba sevgili arkadaşlar, Sizlere başımdan geçen çok güzel bir anımı anlatacağım. Ben meslek yüksek okulunda okuyan bir öğrenciyim. Sınıfımda çok güzel olmayan ama vücudu çok hoş olan bir kız var adıayşe yine aynı sınıfta benim kız arkadaşım olan esra var. Esra yüz ve vücut olarak uyumlu ve güzel bir kız var ama ayşe`nin vücudu esranınkinden çok güzel. Yıl sonuna doğru esra ve ayşe yakınlaştılar ve arkadaşlığı iyice ilerlettiler bu arada esra benim evimde kalıyor yani birlikte yaşıyoruz. Yani arkadaşlığımız epeyce ilerlemiş durumda. Ayşe`yi Es
İZMİR şehir merkezinden başka bir semte gitmek için otobüse binecektim.Otobüs çok doluydu dolu olmasına rağmen benim çok hoşuma gitmişti çünkü içerisi çogunlukla üniversiteli çıtırlarla doluydu.otobüs bir kaç tur attı,ve otobüs iyice doldu otobüsün körük kısmına geçtiğimizde ortalık kararmıstı sanki yağmur yağacaktı hava çok bulutluydu.o nedenle karanlıktı.ve birkaç gündür mastürbayon yapmadıgım için çok azmıstım bu abazalıgımı sürtünerek gidermek için çok iyi bir fırsattı.Etrafım çıtır üniversitelilerle çevriliydi bende tam fırsatının oldugunu düşünerek afet gibi güzel olan bi
Kızlığımı Dedem Bozdu ben 19 yasında bir genç kızım basımdan geçen olay çok karmaşıkZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında.annem ve babam çalıştığı için ben gündüzleri dedemle vakit geçirirdim dedem beni sevme bahanesi ile küçüklükten beri hep taciz ederdi .Bunun farkındaydım ama nedense konduramıyordum başlarda hiç zevk almamıştım korkmustum dedemin tavırlarından dedem 60 yaşında iri kıyım bir adam dı bir gün evde yalnızdık yine ben tv seyrediyordum dedemse sanki anlamamısım gibi sikini oksayıp bana sırıtıyo
Ben Ankaradan ayak ve çorap dostu Tenrengi sever sanırım artık beni tanımayan yok siz sevgili ayak ve çorap fetişi dostlarıma gönderdiğim 5 yada 6ncı hikaye bu bana mail gönderme nezaketinde bulunan herkese teşekkür ederim tekrar. Geçelim hikayeye...Ben bir yaz mevsimi İzmirde çalışan bir hemşire arkadaşımın yanına tatile gittim beni terminalden aldı ve beraber eve geldik ben hemen eşyalarımı yerleştirdim ve oturduk kahvaltı yaptık ondan sonra sohbet muhabbet derken vakit 15:00 i (3) gösteriyordu arkadaşım ben birazdan nöbete gidecem sen evde otur gez, yat dinlen, kafana göre takıl dedi mutfa
Babam kısmi felç geçirmiş birisidir.Bir gün hastaneye giderkenasansörde iki bayanla tanıştık.İlk önce yüzden güzel olan bayana asıldım.İşalamıyacağımı düşündüğüm için hasta olan bayana asıldım.Oda numarasını ve isminiögrendim.Akşam kendilerine tatlı götürdüm güzelçe yedik.Onu tavlamak içinelimden geleni yapıyordum.O ise uzaktan geldiği için yanlız kalıyordu.Hastanedenbir arşam onu dışarıya çıkardım.Issız bir yerde dudaklarına yapıştım.Oda banakarşılık verdi.Orada onu güzelcemen dudaklarından yumuşacık narin memelerindenöpüp kokluyordum.Onu delirtmek için amına yazlık pantolun üzerinden elimle
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye